onsdag 14 januari 2015

Tjöt

Julsakerna är äntligen nerpackade och granen utslängd (dock bara på balkongen) haha! 
Barren lär nog vara kvar här inne tills nästa år, puhh!

Hade ni något nyårslöfte i år? 
Mitt är samma varje år. Skärpning Marielle, kort & gott.
Jag har aldrig haft samma motivation som nu dock. Kanske är bullshit, kanske ger jag upp som vanligt?
Men vafan, de ska gå..
Jag har varit duktig 1 vecka nu.
Inget speciellt. Ätit bättre & bara en portion. Man får göra en liten förändring i taget. 
Innan skulle jag ändra allt på en gång och träna varje dag. Det funkar inte..
På 1 vecka har jag nu gått ner 3,5 kg på att bara äta mindre. Jag blir iallafall stolt.
den 28:e ska jag vara med i en träningsutmaning på 12 veckor.
Jag tror på mig, de är huvudsaken.

Det har varit en underbar vecka.
Dom har börjat på vår väg in till tomten och det är starten. Att man kan älska en väg så mycket ;) 
De är nu de börjar, resan vi längtat efter.
Även banken gav oss positiva besked, vi får låna de vi ville och lämnade in kalkyl på.
De känns så JÄVLA bra.
Nu ska vi bara klara av detta! Och de är inte så bara.

Låt detta året bli mitt/vårt år, på många sätt!

Gjort en blogg där jag kommer skriva under tiden när de sätter fart. Stort som litet. Mest för min skull, men hoppas såklart att ni vill kika in där och glädjas med oss.
www.husdrommen1.blogspot.com

Nu har jag krypit ner i sängen efter att ha varit med min fina lillebror på bio.
Syskontid var längesen & oj vad jag är glad att just han blev min bror.
Såg Unbroken - HEMSK men bra!

Ta hand om er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar