söndag 22 februari 2015

Hurra

Det är söndag...igen! 
Helgen är över och den har varit helt fantastisk på alla vis.
I fredags var vi hos Alli & Andreas på kalas. God mat & trevligt sällskap.

Igår var det min dag och jag bytte siffror till 24.
Det var en toppen dag från morgon till kväll.
Joel kom in med frukost på sängen och skön sång ;)
Mamma & Johan kikade in senare på lite käk & tårta.
Frida & Thomas tittade också in med blommor och goa kramar. <3

På kvällen kom de några godingar hit och drinkade innan vi tog oss ner för lite Bruket häng med mat och bowling.
Innan dagen tog slut skakade vi lite rumpa på pianobar. 
Till och med där fick jag sång och pianospel till min ära (finns de något pinsammare?) usch.. 

Jag är så glad för alla fina grattis hälsningar & presenter, TACK!

Idag hade jag massor av energi, ingen bakfylla här inte (tackförde)
Solen sken när vi kom upp och då bara mååååste jag ut.
Behöver de ljuset.
Blev en promenad med mamma vid havet.
Fick även inhandlat ett par LÖPARSKOR.
Japp, ni hörde rätt.
Fick utav Jennie & Marinette igår att vi ska springa vårruset.
De har varit mitt mål länge och nu finns de ingen återvändo.
Jag är stolt för hur jag tagit tag i mitt liv detta nya år, så nu är de dax att trappa upp. Här skall de springas.

Nu ska jag gosa ner mig i sängen.
Hoppas ni med haft en fin helg.
All kärlek. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar