söndag 1 februari 2015

Tjötar

Godmorgon!

Nu har jag varit dålig på att skriva.
1 februari idag. Låt denna månad gå fort så våren är oss närmare!

På tomten rullar arbetet på, sakta men säkert.
Det röjs och röjs..
Känner som vanligt någon typ av stress.
Helgen går så fort & man vill både va där och njuta av helgen och bara få va oxå.
Förra helgen unnade vi oss lite och de måste man också få göra.

I lördags träffade jag Anna på Mignon och lunchade. 3 timmar satt vi där och pratade om allt och inget!
Kanske sagt de hundra gånger innan.
Men jag skulle aldrig klara mitt liv utan denna kvinna.
Hon finns ALLTID där och vet precis allt om mig. 
Tackar världen att just hon blev min kusin och bästa vän!

På kvällen hängde vi med Jonte hemma hos oss. Kollade hockey & drack öl.
Jag gick även in till Anton, som bor vägg i vägg med oss nu och bjöd in han och hans kompis med.
Åkte sen ner till Bruket och bowlade.
Sjukt längesen jag gjorde de.
Avslutade på Harrys som va riktigt bra.
Musik, dans & drinkar flödade.
En härlig kväll med guysen!
Glada att fått en sån granne också :)

Nu ska jag få liv i Joel!
Dax att göra något åt denna lördagen.
Puss & kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar