torsdag 19 februari 2015

Kärlek

Jag hade världens finaste alla hjärtans dag och helg i Göteborg.
Alla hjärtans dag för mig är en fantastisk dag. 
Man tänker till en extra gång, lägger till fler leenden och kramar extra hårt.
Tycker att människor som tror att dagen bara är till för par skall tänka om.
Njut av dagen, ge kärlek till familj och vänner. Unna dig själv något fint.
Fira att kärlek är fint, i alla former.
Tackar min mamma som alltid gav oss så mycket kärlek, extra mycket på denna dag. En liten gåva, en stor kram och fina ord. De bär jag med mig! 

När Joel fyllde år fick han av mig att vi skulle åka till Gbg och bo på Gothia towers, kolla hockey och käka tapas.
De gjorde vi denna kärleks helg.
Vi hade de underbart!!
Fick till och med uppleva ett frieri på isen innan matchen, jag lipa som en gris och tycker de är de finaste som finns!
Under tiden killen gick ner på knä satt de en man bakom oss som sa "de kunde han la för fan gjort efter matchen så vi slipper höra?" Snacka om att va less på livet!! Ryck upp dig människa.

Vi satt länge och käkade på Pinchos.
Har ni inte ätit där så gör de!!
Man beställer allt själv med telefonen och går sen och hämtar de man beställt, när de är klart pluppar de upp på mobilen. Häftigt och modernt ;)

Dessa stunder med Joel njuter jag av till max. Jag blir bara mer och mer kär.
Så mycket trygghet och kärlek han ger mig. 
Tack Kerstin & L-E för att ni skapade och formade denna underbara människa!! :)

Ta hand om varandra!
Kärlek







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar